מטפחי הטימלר הישראלי לאן?

בפורום זה נדון בנושא הטימלר הישראלי
שלח תגובה
סמל אישי של משתמש
dovev76
הודעות: 377
הצטרף: ו' מאי 22, 2009 8:47 pm

מטפחי הטימלר הישראלי לאן?

שליחה על ידי dovev76 »

כבר כמה שנים טובות שאני מלווה את טיפוח הטימלר הישראלי,למרות שאני אישית מגדל זני יונים אחרים,אני חושב שלמדתי להכיר די טוב את הגזע הזה
במהלך השנים,העובדה שציירתי בזמנו את תקן הגזע עזרה לי גם להבין טוב יותר לאן אנו שואפים,כולנו זוכרים את הטימלרים של לפני חמש שש שנים ורואים לאן הגענו היום.
הטימלר הישראלי אולי מתחיל ללכת בכיוון הנכון,אבל מטפחי הטימלר ברובם איך נאמר זאת בעדינות " דוגרים על הביצים",מעט שבמעטים יוזמים פעילויות בתחום וגם כשאחרים דוחפים לפעילות הרוב יושב על הגדר ומקטר מתחת לשפם במקום לנקוט יוזמה.
רבים מהמגדלים מתייחסים אל הרמת מפגש מוצלח כאל דבר שהוא מובן מאליו אך אינם מבינים שמדובר בפרוצדורה די קשה של תאום זמן,מקום או פעילות ומחזירים אותנו אחורה בזמן עם ויכוחים חסרי חשיבות לגבי מגדל זה או אחר יונה זו או אחרת או התקטנוניות בנושא.ולמה אני חותר?
ליחס הבלתי הוגן והלא חברי של כמה מהמגדלים לקותי ולפועלו.קותי הוא לא ילד קטן,עבר בחיים שלו איזה דבר או שניים ואינו צריך אותי כסנגורוו, אני זוכר הרבה פעמים שבהם לא הסכמתי על דבר זה או אחר עם קותי אבל תמיד בדרך חברית תוך זה שאני זוכר שאנחנו בעצם חברים לתחביב גידול היונים . לעומת זאת אני חייב לאמר שצורת ההתיחסות
של חלק מהחברים כאן אל מעשיו וכוונותיו של קותי עקומה לגמרי מחוץ לפרופורציה ואינה לוקחת בחשבון את המאמצים שהוא משקיע בלהרים מפגשים אלה.
אני יכול לספר לכם בכנות שאני קצת התעייפתי מהאגואיסטיות של רבים ממטפחי הטימלר ורק בזכות בקשות חוזרות ונשנות של קותי הסכמתי להכין הרצאה(לידיעתכם שהכנת הרצאה ברמה כזו מצריכות 5 שעות עבודה שאותן אני משקיע מזמני הפנוי לטובת כלל המגדלים) ולהגיע למפגש.
אני השקעתי זמן,משה דאלי נתן את המקום והארוח אך ללא קותי שלקח על עצמו את התאום השקעת זמן וכסף בארגון הכללי ( למשל מקרן שבלעדיו לא ניתן היה לערוך הרצאה מוצלחת כזו)אני בספק אם היה מתקיים מפגש מוצלח כזה.
אני מצפה מכל אחד מהמגדלים שיהיה עסוק פחות בלקטר מתחת לשפם ולנקוט במעשים שיביאו ליותר מפגשים טובים (אפשר לעשות מפגש מעניין גם כל חודש חודשיים אם החברים ירצו בכך לי לפחות יש הרבה נושאים להרצות עליהם...).חשוב שכל אחד יעשה ככל יכולתו החל מהעמדת חצרו כמקום לארוח,השקעה בכיבוד אפשר לעשות קופה קטנה ובאמצעותה ניתן
לרכוש דברים שיועילו לשיפור הפעילות.אל תשבו באדישות ותצפו שאדם אחד יכין לכם הכל,יספוג ממכם תרוניות ובא בזמן ימשיך לרצות לעשות למענכם.
ייעוץ באחזקה ופתרון בעיות בשובך
בדיקות לגילוי מוקדם של טפילים וזיהוי מחלות יונים
חיסונים (ניוקאסל, סלמונלה)ותילוע.
הכנת השובך לעונת הריבוי
מדביר מוסמך - יעוץ ופתרון בעיות מזיקים בשובך ( כינים,זבובים,אקריות,עכברים וחולדות).

דובב- 0506241432
0542130121
שלח תגובה